همایش گزاران نوید

همایش سراسری ارتقای کیفیت و رضایتمندی مشتری

ویژه صنعت زیبایی  –  تهران

حامیان همایش سراسری ارتقا کیفیت در صنعت زیبایی 1
لوگو شرکت همایش گزاران نوید 400

همایش گزاران نوید

همایش سراسری ارتقای کیفیت و رضایتمندی مشتری

شرکت همایش گزاران نوید با بیش از 8 سال سابقه درخشان در حوزه برگزاری همایش های ملی و بین المللی فعالیت رسمی خود را در صنعت زیبایی از سال 1401 آغاز کرده است. این شرکت با تکیه بر دانش و توان اجرایی تیم متخصص خود و نیازسنجی های انجام شده توانسته است به همراهی برندهای مطرح و موفق این صنعت زمینه مناسبی را جهت رشد علمی و اقتصادی فعالین این حوزه ایجاد کند.

اهداف و رویکردهای همایش سراسری ارتقای کیفیت و رضایتمندی مشتری در صنعت زیبایی

 

  • آشنایی با اصول و فنون مدیریت کیفیت
  • معرفی ابزارها و روش های نوین افزایش مشتری
  • ارائه راهکارهای عملیاتی جهت برآورده کردن انتظارات مشتری
  • برقراری سیستم رضایتمندی مشتری از طریق بهبود کیفیت خدمات ارائه شده
  • شناسایی و تجلیل از خدمات دهندگان با کیفیت

چرا سالن های زیبایی بایستی به مدیریت کیفیت خدمات خود اهمیت دهند؟ مدیریت کیفیت و رضایتمندی مشتری

در بازار رقابتی امروز برای زنده ماندن و رشد شما به مدیریت کیفیت نیاز دارید. مدیریت کیفیت می تواند ارزش برند شما را تقویت کند، مجموعه ی شما را در برابر ریسک ها محافظ کرده و کارایی آن را افزایش دهد و شرایط رشد را برای مجموعه ی شما محیا کند. همه اینها در حالی است که کارمندان و مشتریان شما خشنود تر نیز هستند. 

کیفیت تنها مختص به شرکت های تجاری نیست، هر سازمانی دارای ذینفعان خاص خود است که میبایست برای برآورده کردن انتظارات و نیازهای آنها از تاثیرات مدیریت کیفیت بهره جوید. خروجی اصلی مدیریت کیفیت دستیابی به نتیجه عالی در کوتاه مدت و استفاده از آن برای بهبود مستمر است.

حامیان بزرگ همایش سراسری کیفیت در صنعت زیبایی

برنامه های کاربردی همایش سراسری ارتقای کیفیت و رضایتمندی مشتری در صنعت زیبایی

  • سخنرانی مقامات عالی رتبه جهت اعلام اقدامات و خط مشی در این خصوص
  • معرفی مجموعه هایی که ارتقاء توسعه کیفیت را الزامی جهت کسب رضایتمندی مشتری دانسته اند
  • ارائه تجربیات موفق مدیران در این بخش
  • ایجاد بستری مناسب برای انتقال تجربیات مدیران موفق در امر کیفیت

تجلیل از برترین سالن های زیبایی کشور در حوزه کیفیت

تجلیل از برترین مدیران سالن های زیبایی کشور که ارتقا کیفیت و رضایتمندی مشتری را سرلوحه فعالیت های سالن زیبایی خود قرار داده اند.

شرکت کنندگان در همایش ملی کیفیت در صنعت زیبایی

فیلم و عکس

ارائه فیلم و عکس مراسم به مدیران

مصاحبه خبری

مصاحبه با مدیران

نمایشگاه کیفیت

معرفی خدمات با کیفیت

رسانه کیفیت

بازتاب اخبار کیفیت

شرایط حضور در همایش سراسری کیفیت و رضایتمندی مشتری

سالن های زیبایی متعهد به امر کیفیت توسط اتحادیه آرایشگران بانوان سراسر کشور به دبیرخانه اجرایی همایش ( کمیته ارزیابی ) جهت بررسی و تاییدیه حضور معرفی می شوند. لازم به ذکر است بدون معرفی نامه از اتحادیه شهر یا استان محل فعالیت، حضور در ارزیابی امکان پذیر نمی باشد.

در این مرحله کارشناسان کمیته ارزیابی با مدیران سالن زیبایی ارتباط خواهند گرفت و در صورت جلب نظر کارشناسان کمیته و دریافت امتیاز مطلوب به عنوان تنها نماینده شهر یا استان مذکور جهت حضور در همایش معرفی خواهند شد.

در این مرحله منتخبین، مدارک و مستندات خود را جهت ارزیابی نهایی به کمیته ارزیابی تحویل داده و بعد از بررسی توسط ریاست کمیته مجموعه های شاخص جهت تقدیر و تجلیل در همایش معرفی خواهند شد.

ارتباط با ما همایش گزاران نوید

همایش سراسری ارتقای کیفیت و رضایتمندی مشتری در صنعت زیبایی

در خبرنامه ما عضو شوید

خبرنامه همایش گزاران نوید