همایش سراسری ارتقای کیفیت و رضایتمندی مشتری
شرکت همایش گزاران نوید با بیش از 8 سال سابقه درخشان در حوزه برگزاری همایش های ملی و بین المللی فعالیت رسمی خود را در صنعت زیبایی از سال 1401 آغاز کرده است. این شرکت با تکیه بر دانش و توان اجرایی تیم متخصص خود و نیازسنجی های انجام شده توانسته است به همراهی برندهای مطرح و موفق این صنعت زمینه مناسبی را جهت رشد علمی و اقتصادی فعالین این حوزه ایجاد کند.
در بازار رقابتی امروز برای زنده ماندن و رشد شما به مدیریت کیفیت نیاز دارید. مدیریت کیفیت می تواند ارزش برند شما را تقویت کند، مجموعه ی شما را در برابر ریسک ها محافظ کرده و کارایی آن را افزایش دهد و شرایط رشد را برای مجموعه ی شما محیا کند. همه اینها در حالی است که کارمندان و مشتریان شما خشنود تر نیز هستند.
کیفیت تنها مختص به شرکت های تجاری نیست، هر سازمانی دارای ذینفعان خاص خود است که میبایست برای برآورده کردن انتظارات و نیازهای آنها از تاثیرات مدیریت کیفیت بهره جوید. خروجی اصلی مدیریت کیفیت دستیابی به نتیجه عالی در کوتاه مدت و استفاده از آن برای بهبود مستمر است.
تجلیل از برترین مدیران سالن های زیبایی کشور که ارتقا کیفیت و رضایتمندی مشتری را سرلوحه فعالیت های سالن زیبایی خود قرار داده اند.
ارائه فیلم و عکس مراسم به مدیران
مصاحبه با مدیران
معرفی خدمات با کیفیت
بازتاب اخبار کیفیت
سالن های زیبایی متعهد به امر کیفیت توسط اتحادیه آرایشگران بانوان سراسر کشور به دبیرخانه اجرایی همایش ( کمیته ارزیابی ) جهت بررسی و تاییدیه حضور معرفی می شوند. لازم به ذکر است بدون معرفی نامه از اتحادیه شهر یا استان محل فعالیت، حضور در ارزیابی امکان پذیر نمی باشد.
در این مرحله کارشناسان کمیته ارزیابی با مدیران سالن زیبایی ارتباط خواهند گرفت و در صورت جلب نظر کارشناسان کمیته و دریافت امتیاز مطلوب به عنوان تنها نماینده شهر یا استان مذکور جهت حضور در همایش معرفی خواهند شد.
در این مرحله منتخبین، مدارک و مستندات خود را جهت ارزیابی نهایی به کمیته ارزیابی تحویل داده و بعد از بررسی توسط ریاست کمیته مجموعه های شاخص جهت تقدیر و تجلیل در همایش معرفی خواهند شد.