18 آبان 1402 – مرکز همایش های بین المللی کتابخانه ملی ریاست جمهوری
برگزاری پانل ها آموزشی با حضور دکتر پرهام بهرامی در حوزه ارتقا کیفیت و رضایتمندی مشتریان
مصاحبه خبری با برترین سالن های زیبایی کشور که در راستای افزایش کیفیت و کسب رضایتمندی مشتریان پیشتاز بوده اند
تجلیل از برترین سالن های زیبایی کشور با حضور مدیران و مسئولین عالی رتبه از سازمان ها و شرکت همایش گزاران نوید
گزارش تصویری همایش سراسری ارتقا کیفیت و رضایتمندی مشتری در صنعت زیبایی
نظرات برترین سالن های زیبایی شرکت کننده در اولین همایش سراسری ارتقا کیفیت و رضایتمندی مشتری
سرکار خانم زهرا آقا زمانی
مدیریت سالن زیبایی سمیرا – تهران
سرکار خانم فاطمه فرح
مدیریت سالن زیبایی فرح آرا – برلین ( آلمان )
سرکار خانم زهرا عزآبادی
مدیریت سالن زیبایی هلیا – دامغان
سرکار خانم شهبازی
مدیریت سالن زیبایی سیب سبز – همدان
سرکار خانم آیدا شاهین
مدیریت سالن زیبایی طره – سنندج
سرکار شقایق عبدی
سرکار خانم الهام سلمانی
مدیریت سالن زیبایی رومی – کرمان
سرکار خانم سعیده نقابی
مدیریت سالن زیبایی سعیده نقابی – گنبد ( گرگان )
سرکار خانم مهرنوش زاهدی
مدیریت سالن زیبایی رزلی – کرج
سرکار خانم مهسا مهرآبادی
مدیریت سالن زیبایی مهسا مهرآبادی – بجنورد
سرکار خانم زهرا سماواتی
مدیریت سالن زیبایی چهره نگاران مهرسا – کرج
سرکار خانم محدثه نوری
نماینده برند شاربوت در همایش کیفیت
نمونه ای از گواهی نامه های اهدا شده